Blij met ons gemiddelde van 9,8!

Genieten van je tuin, dankzij Kous.

In 2009 is onze tuin ontwerpen en aangelegd. Ook het onderhoud wordt door hen gedaan, dit tot onze grote tevredenheid. Zeer klantvriendelijk en deskundig. Ze luisteren naar deklant en komen met goede adviezen. Het is echt een feestje als de mannen van Kous zijn geweest. 

Marian, Zeewolde

Goed bedrijf, alle kennis in huis! 

Onze tuin moest passen bij de oude stadsmuur en dat is gelukt! Ze maakte een goed plan met prachtige planten en verschillende materialen. Niets aan te merken op de mannen die de tuin hebben aangelegd. Alles is vooraf besproken, tussendoor kleine dingen in overleg. Vakkennis, harde werkers netjes en aardig!

Kleton, Muiden

Vakmannen!

Zeer prettige meedenkende vakmannen. Een prachtig en verrassend ontwerp. Wat een harde enthousiaste werkers. Ze hadden duidelijk kennis van zaken en plezier in hun werk. Wat zijn we blij met het mooie resultaat! Een totale verandering. Ons huis straalt, temidden van de mooie tuin.

Wim en Willie, Garderen

Helemaal naar wens!

Als je zoals ik (een echte tuinfanaat) na 20 jaar een andere tuinman nodig hebt, heb je een probleem. Kous gebeld en Aart kwam dezelfde middag nog kijken. Hij zag en begreep wat voor tuin we hebben en stuurde de juiste persoon. In het afgelopen jaar hebben we drie keer kunnen profiteren van hun vakkennis.  Het zijn harde werkers, prettig in de omgang. We hopen in het aankomende jaar hetzelfde.

Evelien, Voorthuizen

Werknemer

Zullen we kennismaken?

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacyverklaring en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Dat is het cijfer wat onze klanten ons geven, en daar zijn wij erg blij mee!

Volg ons